آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی و آموزشگاههای زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی و آموزشگاههای زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی آموزش آینده است و موسسه و یا آموزشگاه خوب زبان آلمانی در تهران و ایران کم پیدا میشه که سعی دارم با معرفی و مقایسه آنها شما را بیشتر آشنا کنم.

  • ۰
  • ۰

گردو و کمک به پیشگیری از سرطان

به شکرانه یک غذای ضدالتهابی عالی و آنتی‌اکسیدان‌های پلی فنول آن، تغذیه با گردو برای عملکرد سیستم ایمنی سودمند بوده و می‌تواند به پیشگیری از سرطان کمک کند. برخی تحقیقات نشان داده‌اند که گردو بخشی از یک رژیم غذایی است که مانند یک درمان طبیعی سرطان عمل می‌کند.


در سال ۲۰۱۳ محققان مرکز علوم سلامت دانشگاه تگزاس (University of Texas Health Science Center) بررسی کردند که آیا یک رژیم غذایی استاندارد همراه با گردو در موش‌ها، ایجاد و رشد سلول‌های سرطانی پروستات انسان را کاهش می‌دهد؟ آن‌ها دریافتند که رژیم غذایی همراه با گردو در موش‌ها، تعداد تومورها و رشد آن‌ها را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده و اندازه متوسط ​​ نهایی تومورهای پروستات در آن‌هایی که رژیم غذایی همراه با گردو داشتند تقریباً یک‌چهارم اندازه متوسط ​​تومورهای پروستات در آن‌هایی بود که رژیم غذایی بدون گردو را مصرف می‌کردند!


گردو و بهبود بهداشت باروری و کمک به رشد و نمو

این آجیل، غنی از مواد مغذی معدنی ضروری مانند پروتئین، فیبر، کلسیم، منیزیم، فسفر، منگنز و پتاسیم است؛ بنابراین اگر شما کمبود پتاسیم دارید، گردو می‌تواند سطح پتاسیم شمارا بالا ببرد. درواقع همه این مواد معدنی برای مغز و بدن در حال رشد حیاتی هستند؛ بنابراین زنان باردار، مادران شیرده و کودکان (هنگامی‌که می‌توانند از آجیل‌ها استفاده کنند) همگی به مصرف منظم و روزانه گردو تشویق می‌شوند.


برای مثال منگنز موجود در گردو یک ماده معدنی مهم برای رشد، سلامت باروری، بهبود زخم و رشد مغز می‌باشد. همچنین این ماده معدنی برای حفظ سلامت متابولیسم و برای هضم و استفاده از کربوهیدرات‌های مواد غذایی که از رشد عضلات و بافت‌های بدن حمایت می‌کنند، موردنیاز است.

 منبع : سایت هفت مغز

  • ۹۷/۱۰/۱۲
  • حامد غضنفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی