آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی و آموزشگاههای زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی و آموزشگاههای زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی آموزش آینده است و موسسه و یا آموزشگاه خوب زبان آلمانی در تهران و ایران کم پیدا میشه که سعی دارم با معرفی و مقایسه آنها شما را بیشتر آشنا کنم.

  • ۰
  • ۰
به طور کلی سمعک های داخل گوش شامل سمعک های می شوند که کلیه قسمت های سمعک در داخل مجرای گوش خارجی و یا صدفه لاله گوش قرار می گیرد.
 این سمعک ها با توجه به اینکه در کدام قسمت گوش خارجی قرار می گیرند، تحت عنوان سمعک نامرئی (CIC)، سمعک داخل کانال (ITC) و سمعک داخل گوشی (ITE) شناخته می شوند. 


 بستگی به تکنولوژی به کار رفته در آنها از 800/000 تومان تا 6/000/000 تومان متغیر می باشد. قیمت سمعک نامرئی:
 قیمت سمعک نامرئی IIC: این سمعک ها کوچکترین و مخفی ترین سمعک داخل گوشی می باشند. معمولا کمپانی های تولید کننده سمعک از تکنولوژی محدوده متوسط (Mid-Range) و عالی (Premium) در این سمعک ها استفاده می کنند.
 بنابراین قیمت سمعک نامرئی IIC، حداقل3/000/000 تومان می باشد.
 قیمت سمعک نامرئی CIC: این سمعک ها کمی بزرگتر از سمعک های نامرئی IIC می باشند. قیمت این سمعک ها بستگی به سطح تکنولوژی به کار رفته در آنها دارد.
 اگر سطح تکنولوژی به کار رفته در این سمعک ها، تکنولوژی پایه (Basic) باشد، قیمت سمعک نامرئی CIC، حداقل 1/300/000 تومان، اگر سطح تکنولوژی سمعک محدوده متوسط (Mid-range) باشد، قیمت سمعک نامرئی CIC، حداقل2/000/000 تومان و اگر سطح تکنولوژی عالی (Premium) باشد، قیمت سمعک نامرئی CIC، حداقل 4/000/000 تومان می باشد.

 قیمت سمعک داخل کانال: سمعک داخل کانال (ITC) از سمعک نامرئی بزرگتر است و بیشتر در گوش دیده می شود. اما همانطور که قبلا ذکر شده، معمولا اندازه در قیمت سمعک تاثیری ندارد. بنابراین اگر تکنولوژی استفاده شده در سمعک داخل کانال با سمعک نامرئی CIC در یک سطح باشد، قیمت سمعک داخل کانال با قیمت سمعک نامرئی CIC یکسان می باشد.

 قیمت سمعک داخل گوشی: سمعک داخل گوشی (ITE) از سمعک های نامرئی و داخل کانال بزرگتر است و در قسمت صدفه لاله گوش قرار می گیرند. قیمت سمعک داخل گوشی با قیمت سمعک نامرئی CIC و سمعک داخل کانال یکسان می باشد.
  • ۹۷/۱۰/۰۵
  • حامد غضنفری

نظرات (۱)

مادر! من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم ،
زیر پای تو آرزوهایی بود که از آن گذشتی به خاطر من …

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی