آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی و آموزشگاههای زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی و آموزشگاههای زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی آموزش آینده است و موسسه و یا آموزشگاه خوب زبان آلمانی در تهران و ایران کم پیدا میشه که سعی دارم با معرفی و مقایسه آنها شما را بیشتر آشنا کنم.

  • ۰
  • ۰
توت‌ها بسیار متنوع هستند از جمله توت سفید، شاه توت، تمشک، بلوبری و گوجی بری که میوه‌هایی بسیار مفید برای سلامت بدن هستند؛ توت سفید یکی از مفید‌ترین میوه‌ها برای حفظ سلامت بدن است، توت سفید را می‌توان به صورت تازه یا توت خشک شده مصرف کرد.

  خواص توت خشک برای سلامتی مزایای توت سفید برای سلامتی توت سفید حاوی آنتی اکسیدان هایی همچون آنتوسیانین و رزوراترول است که هر 2دارای خواص ضد التهابی، کاهش فشارخون، جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، قابلیت بهبود جریان خون و نیز جوان سازی پوست هستند. 

 فیبر موجود در توت سفید یک منبع عالی برای حفظ سلامت بدن به ویژه دستگاه گوارش، کاهش قند خون و جلوگیری از ابتلا به دیابت و چاقی است. اگر دچار کم خونی یا کمبود انر‍ژی برای انجام فعالیت‌های روزانه خود هستید می‌توانید با مصرف منظم این میوه به وی‍ژه نوع خشک مشکل خود را برطرف کنید.

 توت خشک منبع بسیار غنی از آهن و پروتئین است و می‌تواند در رفع کم خونی و نیز افزایش انرژی مورد نیازبدن بدون نگرانی از چاقی واضافه وزن موثر باشد. خواص توت خشک برای سلامتی باوجود تمامی مزایای توت برای سلامتی قبل از مصرف باید به طور کامل شسته و ضدعفونی شود، همچنین توت خشک را باید تنها از مراکز عرضه کننده معتبر خریداری کرد، زیرا به شدت مستعد کرم خوردگی است. 

 بهتر است توت تازه را گرفته به صورت خانگی خشک کنید و در یک بازه زمانی کوتاه مصرف کنید، این ماده خوراکی خوش طعم را می‌توانید در یخچال یا فریزر برای مصارف بعدی نگهداری کنید.

 افراد مبتلا به دیابت باید در مصرف توت حد اندازه و استاندارد را رعایت کنند، زیرا با وجود دارا بودن قند میوه، فروکتوز امکان دارد در این دسته از بیماران مصرف بیش از حد آن باعث بالا رفتن قند خون شود. سایر اعضای خانواده توت از جمله تمشک، شاه توت و بلوبری نیز دارای خواص مشابهی با توت سفید هستند و به دلیل دارابودن ترکیبات آنتی اکسیدان می‌توانند از بدن در مقابل عوامل بیماری زا و ابتلا به سرطان محافظت کنند.

توت یکی از اقلام لوکس خشکبار محسوب می‌شود. درخت توت درختی است که به‌سرعت رشد می‌کند و ارتفاع آن به بیست متر نیز می‌رسد. هرچند نمونه‌هایی از این درخت با عمر بیش از ۲۵۰ سال وجود دارد، درختی با عمر کوتاه به‌حساب می‌آید. گونه‌های توت بومی شمال چین بوده ولی به‌طور گسترده‌ای در مناطق دیگر (آمریکا، مکزیک، استرالیا، قرقیزستان، آرژانتین و …) گسترش یافته است. در ایران درخت توت از نواحی پر آب گیلان تا مناطق کم آب خراسان و آذربایجان یافت می‌شود.

این درخت به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان خوراک کرم‌های ابریشمی که در تولیدات تجاری ابریشم از آن‌ها استفاده می‌شود کشت می‌گردد. سرعت‌بالای گرده‌افشانی درخت توت یکی از نکات قابل‌توجه آن است که به نصف سرعت صوت می‌رسد.

این ماده غذایی فاقد چربی‌های اشباع و کلسترول بوده و حاوی مقادیر جزئی ویتامین A، کلسیم و آهن است. نکته قابل‌ذکر در ارتباط با این ماده غذایی مقدار فوق‌العاده بالای ویتامین C آن است. میوه خشک‌شده این درخت (توت خشک) بسیار خوشمزه بوده و جایگزین مناسبی برای قند است. به دلیل شیرین بودن در آجیل شب یلدا و آجیل شب چهارشنبه‌سوری می‌توان از توت خشک استفاده کرد.
  • ۹۷/۱۰/۰۳
  • حامد غضنفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی