آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی و آموزشگاههای زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی و آموزشگاههای زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی آموزش آینده است و موسسه و یا آموزشگاه خوب زبان آلمانی در تهران و ایران کم پیدا میشه که سعی دارم با معرفی و مقایسه آنها شما را بیشتر آشنا کنم.

  • ۰
  • ۰

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

آموزش و یادگیری زبان ترکی استانبولی همینطور که میدانید به علت موقعیت و مزایای کشور ترکیه دارد، یکی از نیازهایی است که امروز از طرف بسیاری از کسانی که آینده نگر هستند احساس می شود که در یک آموزشگاه زبان ترکی استانبولی بصورت فشرده و کاربردی زبان ترکی استانبولی را فرا بگیرند. 

از طرفی در تهران ،آموزشگاههای زبان ترکی استانبولیبسیاری وجود دارد که با تبلیغات و هزینه های سنگین دیده می شوند اما فقط باعث اتلاف هزینه و وقت دانشجویان ترکی استانبولی هستند. بنابراین انتخاب یه آموزشگاه زبان ترکی استانبولی با کیفیت و متمایز در تهران اکنون بخاطر اینکه ابزارهای تبلیغاتی در اختیار همه آموزشگاهها به راحتی وجود دارد کار سخت و دشواری است. در اینجا قصد داریم شما را با موارد زیر آشنا کنیم تا در انتخاب کلاس و آموزشگاه زبان ترکی استانبولی با مشکل روبرو نشوید:

ویژگی یک آموزشگاه زبان ترکی استانبولی خوب

آموزشگاههای زبان ترکی استانبولی در تهران

آموزش زبان ترکی استانبولی

ویژگی یک آموزشگاه زبان ترکی استانبولی

همانطور که در بالا گفتیم انتخاب یک آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در تهران کار دشوار و سختی است. اما اگر شما با ویژگی های یک آموزشگاه خوب و همینطور کلاس زبان ترکی استانبولی استاندارد آشنا باشید با کمک مقایسه و بررسی به راحتی میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و از آموزش فشرده زبان ترکی استانبولی لذت ببرید.

هدف از آموزش زبان ترکی استانبولی

برخلاف چیزیکه شما از ویژگی یک آموزشگاه زبان ترکی استانبولی فکر میکنید ، اولین و مهمترین نکته خود شما و هدف و مقصد شما از یادگیری زبان ترکی استانبولی مهم است . چرا که در زمانیکه شما با هدف خودتان آشنا هستید میتوانید دوره ها و کلاسهای آموزشگاههای مختلف را بررسی کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. به این علت که در زمانی آموزش فشرده ترکی استانبولی و رسیدن به نتیجه در کمترین زمان برای شما مهم است به همین خاطر دنبال آموزشگاه زبان ترکی استانبولی می گردید که فشرده ترین کلاسها را با کیفیت برگزار می کند.

بررسی و تعیین سطح

در آموزشگاههای زبان ترکی استانبولی که به کیفیت و نتیجه فکر میکنند ، در ابتدا با مشاوره و گرفتن آزمون تعیین سطح برای انتخاب بهترین کلاس زبان ترکی استانبولی در ابتدا نه تنها به خود دانشجو کمک کرده اند بلکه سطح کیفی کلاس و آموزشگاه را بالا برده اند . بنابراین این نکته بیادتان باشد در آموزشگاه زبان ترکی استانبولی که در تعیین سطح ، نمره و قبولی دانشجو سختگیری می شود ، رسیدن به یادگیری و مکالمه زبان ترکی استانبولی امکان پذیر می شود.

دانش و تجربه استاد زبان ترکی استانبولی

در زمانیکه قصد دارید در آموزشگاه زبان ترکی استانبول در هر جا تهران چه شرق و چه غرب تهران ثبت نام کنید یادتان باشد در ابتدا و با تماس تلفنی یا حضور فیزیکی ، دو مورد را با سختگیری و موشکافانه در مورد آموزشگاه ترکی استانبولی بررسی کنید:

سطح علمی مدرس

رزومه و تجربه تدریس مدرس ترکی استانبولی

لهجه و نحوه بیان مدرس

برخورد و پیگیری کادر اجرایی و فنی آموزشگاه

چرا که یک آموزشگاه برتر ترکی استانبولی در انتخاب کادر و مدرس مسلما از دیگر آموزشگاهها بهتر و با کیفیت است. در اینجا یک نکته را اضافه می کنم ، در آموزشگاه زبان ترکی استانبولی که امکان حضور رایگان در جلسه اول را بصورت رایگان برای شما امکان پذیر میکنند ، تعیین کیفیت مدرس و انتخاب بهتر را برای شما امکان پذیر میکنند.

روش و منبع آموزشی در آموزشگاه

یکی از مواردی که در سرعت بخشیدن به یادگیری شما در زبان ترکی استانبولی کمک میکند منابع آموزشی و همچنین روشهایی است که در آن آموزشگاه به کار گرفته می شود و هر چه این منابع و متدها بروزتر و کاربردی تر و همچنین دارای استاندارد جهانی باشند در انتخاب آن آموزشگاه ترکی استانبولی شک نکنید. یه نکته که نیاز دارد در اینجا در مورد بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی اضافه شود این است که یادتان باشد روش پیگیری و آزمون در کلاسهای آموزشگاه با کیفیت بسیار مهم است به عنوان مثال در برخی از آموزشگاههای برتر با تشکیل گروه و کانال تلگرامی سعی میکنند بازده یادگیری دانشجو را بالا ببرند.

فضای کلاس و محوطه آموزشگاه

یکی از مهترین موارد در یادگیری فضایی است که در آن یادگیری انجام می شود. در آموزشگاه زبان ترکی استانبولی که قصد یادگیری زبان ترکی استانبولی را دارید ، یادتان باشد که نورپردازی کلاس ، سیستم گرمایش و سرمایش ، تجهیزات موجود در کلاسها را به دقت بررسی کنید.

آموزشگاههای زبان ترکی استانبولی در تهران

در اینجا قصد داریم تعدادی از آموزشگاههای زبان ترکی استانبولی در تهران را معرفی کنیم تا تمام ساکنین آینده نگر تهران از شرق تهران تا غرب تهران بتوانند با فراگیری زبان ترکی استانبولی آینده روشنی را برای خود رقم بزنند. معرفی آموزشگاهها به معنی تایید کیفیت و صلاحیت آنها نمی باشد و یادتان باشد در هنگام ثبت نام نکات بالا را در نظر بگیرید.

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی ادبا

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی ادبا در تهران واقع در خیابان مطهری تهران که یکی از پیشروان آموزش زبان ترکی استانبولی و برگزاری کلاسهای فشرده زبان ترکی استانبولی در تهران است جز برترین ها  در این حوزه می باشد و علاو بر کلاس ترکی استانبولی به برگزاری کلاس زبان های بین المللی می پردازد که در زیر کلاس دیگر زبانهای آموزشگاه ادبا را بیان کرده ام .

کلاس زبان انگلیسی

کلاس زبان آلمانی

کلاس زبان سوئدی

آموزشگاه زبان ادبا جز قدیمی ترین و بهترین آموزشگاههای زبان ترکی استانبولی می باشد که سالها در حوزه آموزش زبانهای بین المللی فعالیت دارد و با مدیریت خانم ادیب و کادری مجرب و با دانش سالهاست که در تلاش برا  افزایش سطح کیفیت آموزشی است . یکی از مزایای آموزشگاه ادبا استفاده از منابع و متدهای برتر و استاندارد بین المللی است که در بیشتر زبان های بین المللی که در این آموزشگاه تدریس می شود ، آموزشگاه ادبا از مراکز بین المللی مدرک معتبر فعالیت آموزشی دارد و این خود نشان از کیفیت بالای سطح آموزشی این آموزشگاه است.

دیگر مزیت این آموزشگاه موقعیت این آموزشگاه است که دسترسی برای تمام ساکنین تهران راحت کرده و امکان ثبت نام از طریق سایت ، تماس و حضوری در این آموزشگاه ممکن است.

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی ادبا

آموزشگاه ایران کمبریج

آموزشگاه ایران کمبریج کلاسهای ترکی استانبولی را بصورت فشرده برگزار می کند و 12 زبان بین المللی دیگر در این آموزشگاه تدریس می شود.

این آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در تهران خیابان ولیعصر واقع است.

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی ایران کمبریج جز آموزشگاههای با کیفیت در تهران است که دارای مدارک معتبر برگزاری کلاسهای زبان بین المللی می باشد.این آموزشگاه برای کلاس زبان های مختلف ضمانت نامه کتبی به دانشجویان ارائه می کند و از اساتید با تجربه و دانش در تهران بهره می گیرد و حتی دوره های آموزش آنلاین هم برگزار می کند.


آموزشگاه ترکی استانبولی ایران مهر 

آموزشگاه زبان ایران مهر

آموزشگاه زبان ترکی استانبولی ایران مهر در تهران خیابان بهشتی نیز یکی دیگر از آموزشگاههای قدیمی است که در برگزاری کلاسهای زبان ترکی استانبولی در تهران است که به گفته مدیریت مجموعه برای ایجاد هرگونه کلاس و برنامه آموزشی برای فراگیری زبان ترکی استانبولی زیر ساخت و گواهینامه های معتبر را دارا می باشد.

در این آموزشگاه کلاسها برای مخاطبان بصورت سطح بندی از آسان تا پیشرفته در جهت آموزش زبان ترکی استانبولی از پایه و بصورت کاملا کاربردی برگزار می شود.

در این مجموعه که یکی دیگر از آموزشگاههای خوب زبان ترکی استانبولی در تهران می باشد از کتابهای hitit و برای آزمون TOMER بهره گرفته می شود.


آموزشگاه ترکی استانبولی اسپیکان


آموزشگاه زبان ترکی استانبولی اسپیکان

آموزشگاه اسپیکان یکی دیگر از آموزشگاه زبان ترکی استانبولی می باشد که در تهران دارای دو شعبه در یوسف آباد و یک شعبه آموزشگاه در غرب تهران فلکه اول صادقیه است .

کلاسهای ترکی استانبولی که در آموزشگاه اسپیکان برگزار میشود برای افراد بالای پانزده سال و از سطح مبتدی تا پیشرفته برگزار میگردد .

دوره های زبان ترکی استانبولی این مجموعه بصورت 18 ترم و با الگوی اروپا در 6 سطح مختلف با کتابهای yeni hitt برگزار میگردد.

  • ۹۷/۱۰/۰۹
  • حامد غضنفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی